fredag 7 september 2007

Den store spafotografen


Eminenta reklambyrån Vardag bad mig fota miljöbilder i och kring IKSU Spa. Några av bilderna ser ni här. Byggnaden var rätt så tacksam att plåta eftersom den är sjukt mäktig, rent arkitektoniskt, alltså.

Jag gillar verkligen att fota byggnader. De kan ju inte försvara sig eller blinka.

...och så måste man vara noggrann och verkligen välja rätt vinkel. Stolar måste ställas rakt och blanka ytor putsas...kalla mig galen, men jag tycker på riktigt att sånt är roligt!

3 kommentarer:

Johanna Rudehall sa...

Ingen galenskap - jag fattar precis vad du pratar om!

physalis sa...

helt okej inlägg om byggnader och foto, men den här kommentaren ovanför, den snodde liksom all uppmärksamhet.

physalis sa...

alltså nu verkar det som att jag kommenterar johanna rudehalls kommentar, men jag lovar och svär, det stod en EN METER lång kommentar PÅ SPANSKA nedanför hennes och ovanför min! Hahaha.